بازخورد درباره این کالا

رم ریدر یسیدو مدل GS20

Ram reader Yesido Model GS20
0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • انتخاب رنگ :
  • جنس محصول : آلیاژ روی
  • درگاه ارتباطی : USB2.0
  • سایر توضیحات : استانداردها=CE/RoHS, پشتیبانی از Plug and Play, حداکثر ظرفیت قابل پشتیبانی= ۲۵۶ گیگابایت, سرعت انتقال اطلاعات= 480Mbps, مناسب برای= لینوکس،مک،اندروید ورژن 4 به بعد، ios 10 و …
چارسو کالا

ناموجود

  • ارسال توسط چارسوکالا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 2 مارس 2024
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

رم ریدر یسیدو مدل GS20

مشخصات و بررسی رم ریدر یسیدو

رم ریدر یسیدو مدل GS20 یکی از محصولات پیشرفته و کارآمد در دنیای تکنولوژی است که از آن برای خواندن و نوشتن داده‌ها روی کارت‌های حافظه استفاده می‌شود. با طراحی باریک و قابل حمل، این رم ریدر امکان انتقال سریع و امن اطلاعات را به کاربران می‌دهد.

با استفاده از رم ریدر یسیدو GS20، شما قادر خواهید بود از کارت‌های حافظه مختلفی مانند کارت‌های حافظه SD، کارت‌های حافظه microSD، کارت‌های حافظه CF و سایر فرمت‌های رایج استفاده کنید. این وسیله با پشتیبانی از USB 3.0 امکان انتقال داده‌ها با سرعت بالا را فراهم می‌کند، بنابراین شما به سرعت و کارآیی بیشتری دست خواهید یافت.

رم ریدر یسیدو GS20 دارای طراحی زیبا و سبک است و به راحتی در کیف یا جیب شما جا می‌شود. همچنین، این دستگاه با تمامی سیستم‌عامل‌های رایج سازگاری کامل دارد و به سادگی می‌توانید آن را به لپ‌تاپ، کامپیوتر، تبلت یا حتی گوشی هوشمند خود متصل کنید.

علاوه بر این، رم ریدر یسیدو GS20 با قابلیت خواندن و نوشتن همزمان در چندین کارت حافظه، مورد استفاده برای عکاسان حرفه‌ای، ویدئوگرافرها و کاربرانی که برای کارهای روزمره به انتقال داده نیاز دارند، قرار می‌گیرد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا به راحتی فایل‌های بزرگ را به سرعتی بیشتر منتقل کنید و زمان بیشتری را صرف انتظار نکنید.

با استفاده از رم ریدر یسیدو GS20، شما می‌توانید کارت‌های حافظه مختلفی مانند کارت‌های SD، microSD، CompactFlash و Memory Stick را به صورت همزمان در دستگاه وصل کرده و از آن‌ها برای انتقال و ذخیره‌سازی فایل‌ها استفاده کنید. این دستگاه دارای سرعت انتقال بالا و پشتیبانی از استانداردهای USB 3.0 و USB 3.1 است که به شما اجازه می‌دهد به طور سریع و کارآمد فایل‌ها را منتقل کنید.

علاوه بر آن، رم ریدر یسیدو GS20 دارای طراحی جمع و جوری است که آن را به راحتی در کیف یا جیب خود قرار داده و همراه خود ببرید. همچنین، با توجه به قابلیت خواندن و نوشتن همزمان در چندین کارت حافظه، شما می‌توانید بدون نیاز به جابه‌جایی و تعویض کارت‌ها، به صورت مستقیم از کارت‌های حافظه مختلف خود فایل‌ها را مدیریت و انتقال دهید.

 

توضیحات تکمیلی

رم ریدر یسیدو مدل GS20
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

نقره ای

جنس محصول

آلیاژ روی

درگاه ارتباطی

USB2.0

سایر توضیحات

استانداردها=CE/RoHS – پشتیبانی از Plug and Play – حداکثر ظرفیت قابل پشتیبانی= ۲۵۶ گیگابایت – سرعت انتقال اطلاعات= 480Mbps – مناسب برای= لینوکس،مک،اندروید ورژن 4 به بعد، ios 10 و …

امتیاز کاربران به:

رم ریدر یسیدو مدل GS20 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش